روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله می خواهیم درباره یکی از خاص ترین محصولات تولید شده در گروه آرتینگ صحبت کنیم؛ این محصول روبان کاغذی کرافت می باشد. در حال حاضر که این مقاله را می نویسیم، با اطمینان می گوییم که اولین و تنها تولید کننده این روبان ها با این شکل و شمایل و کیفیت در ایران می باشیم. نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور هم این محصول تنها در یک یا دو فروشگاه آنلاین عرضه شده و بسیار کمیاب می باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

این روبان کاغذی کرافت با تمام روبان های کاغذی که تا کنون دیدید متفاوت می باشد. مهم ترین تفاوت این محصول جنس آن می باشد، که از کاغذ کرافت 80 گرم تولید شده است.

البته خود شما هم می توانید این محصول را به صورت دستی درست کنید ولی نه با این کیفیت! این روبان کاغذی کرافت به وسیله دستگاه و به صورت اتومات برش خورده و از نهایت دقت برخوردار می باشد. مورد بعد اینکه اگر شما بخواهید با برش کاغذهای کرافت این روبان کاغذی را درست کنید، طول روبان های شما به اندازه طول کاغذ کرافت شما، محدود می شود. مثلا اگر کاغذ کرافت 70*100 سانتیمتر تهیه کنید روبان های شما نمی تواند طولی بیشتر از 100 سانتمیتر داشته باشد؛ در حالی که محصول ما از طول یک تکه می باشد و در هر بسته از محصول 10 متر بدون برش از این روبان تقدیم می گردد. البته اگر درخواست تولید این محصول به صورت عمرده را داشته باشید، روبان ها در رول های بزرگ تقریبا 230 متری تحویل داده می شود. در مورد شرایط سفارش عمده روبان کاغذی کرافت با ما تماس بگیرید.

بسته 10 متری از روبان کاغذی کرافت

در اینجا کمی درباره کاربردهای روبان کاغذی کرافت صحبت می کنیم

ما فقط تعداد محدودی از کاربردهای روبان کاغذی کرافت را به شما نشان می دهیم؛ مسلما شما ایده های بسیار جذابی در سر دارید، که می توانید آنها را به کار بگیرید و بسته بندی های خود را جذاب نمایید.

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

بسته بندی جوراب

اگر شما تولید کننده جوراب هستید و یا اینکه تصمیم دارید جوراب هدیه بدهید، می توانید از این ایده بسته بندی کمک بگیرید. البته برای جذاب تر شدن این بسته بندی بهتر است که لیبل یا برچسبی که طراحی و چاپ می کنید با رنگ جوراب هماهنگی داشته باشد. همچنین بهتر است که جوراب های رنگی و شاد را برای این کار انتخاب نمایید.

اگر صاحب بوتیک لباس بانوان هستید و یا فروش لباس اینترنتی برای بانوان دارید، جهت دادن هدیه و

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

بسته بندی کتاب، دفتر و مجلات

ما فقط 2 مدل از بسته بندی سررسید و کتاب را در اینجا به شما نشان دادیم. اگر صاحب فروشگاه لوازم التحریر و یا کتابفروشی هستید و یا جز کسانی هستید که به اطرافیان خود کتاب هدیه می دهید، می توانید از این محصول استفاده نمایید.

البته برای فروشگاه های بزرگ بهتر است که این محصول را به صورت سفارشی و با چاپ برند خودشان تولید نماییم. نمونه روبان کاغذی کرافت چاپ شده را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

بسته بندی انواع نخ و کاموا

در اینجا 2 مدل بسته بندی نخ های تریکو را مشاهده می کنید؛ در یکی از آنها از برچسب و یا لیبل استفاده شده و در دیگری با استفاده از مُهر و استامپ طرح مورد نظر را بر روی روبان کاغذی چاپ کردیم.

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

و چند نمونه دیگر از بسته بندی هایی که با استفاده از روبان کاغذی کرافت انجام دادیم:

روبان کاغذی کرافت چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

0