روبان کاغذی کرافت طرح دار (موجود در 3 طرح)، با چاپ طرح دلخواه شما

اولین بار این محصول و به صورت خام و بدون چاپ تولید کردیم که می تونید اون محصول رو هم تو فروشگاه مون تهیه کنید. تو این مطلب در مورد روبان کاغذی کرافت به همراه چاپ صحبت می کنیم. تا این لحظه که این مطلب و می نویسیم 3 تا طرح عمومی و پرکاربرد و براتون آماده کردیم، تا برای خاص کردن بسته بندی هاتون ازش استفاده کنید. تا انتهای نوشته با ما همراه باشید تا بیشتر بهتون توضیح بدیم.
روبان کاغذی کرافت
بسته بندی جعبه با روبان کاغذی

روبان کاغذی کرافت محصولی نیست که بتونید تو هر فروشگاه آنلاین یا مغازه ای پیدا کنید، چرا که تولید اون نسبت به دردسر بسته بندی و فروشش اصلا توجیه اقتصادی نداره؛ ما هم اگه این محصول و تولید کردیم به خاطر عشق و علاقه ای هست که به این سبک محصولات داریم و همیشه سعی می کنیم محصولاتی و تولید کنیم که مشابه ایرانی یا نداشته باشه یا با کیفیت ما نتونید هیچ جایی پیدا کنید!

البته فعلا این روبان ها رو فقط در 3 طرح و چاپ مشکی تولید کردیم؛ طرح هایی و انتخاب کردیم که کاربرد عمومی داشته باشه و طیف وسیعی از شما بتونید در بسته بندی محصولات و یا کادوها و هدایاتون ازش استفاده کنید.

مدل خام این روبان ها در بسته های 10 متری برای فروش قرار داده شده، ولی روبان کاغذی کرافت طرح دار به خاطر محدودیت های چاپ برش خورده و در طول های حدود 44 سانتیمتر آماده شده؛ در واقع در هر بسته 50 تا از این روبان ها که طول تقریبی 44 سانتیمتر دارن قرار گرفته.

اما می رسیم به معرفی طرح های روبان کاغذی کرافت

برای چاپ این روبان ها 3 طرح متفاوت در نظر گرفتیم، تا طیف وسیعی از کاربردها رو در بر بگیره. در زیر به معرفی این 3 طرح پرداختیم:

Thank you for your orders

این طرح به معنی “ممنون از سفارش شما” هست. شما می تونید برای تشکر و قدردانی از مشتری های خود از این روبان استفاده کنید. این طرح از طرح های خیلی پرطرفدار ماست که از اون در تولید استیکرهای طلایی و قرمز هم استفاده کردیم. برای تهیه این استیکرها می تونید وارد اینجا بشید.

BEST WISHES

این طرح به معنی “با آرزوی بهترین ها” هست. شما می تونید هم برای تشکر و قدردانی از مشتری هاتون و هم برای بسته بندی هدایا، گیفت ها و کادوها از این روبان استفاده کنید. برای کادوهای تولد و عروسی و یا اعیاد مختلفی مثل عید نوروز هم خیلی مناسبه.

اگه تو عکس دقت کنید همراه این روبان، برای بسته بندی از اتیکت های کرافت ما استفاده شده؛ اینا اتیکت های کرافت آبان هستن که می تونید از اینجا تهیه کنید.

Congratulations Happy Celebrations

این طرح به معنی “تبریک میگم، جشن تون مبارک” هست. همون طور که مشخصه این روبان به طور خاص برای جشن ها، مناسبت ها و اعیاد برای ابراز تبریکات شما به عزیزان و دوستان تون تولید شده.

البته تو عکس پاکت نامه های کرافت و مشاهده می کنید که برای تهیه اونا می تونید از این قسمت اقدام کنید. اسم این محصول پاکت نامه کرافت مدل افرا هست.

تولید روبان کاغذی کرافت با چاپ طرح دلخواه شما

ما می تونیم این روبان های کاغذی و به سفارش شما شخصی سازی کنیم و اونا رو با طرح و نوشته های دلخواه شما تولید کنیم. البته باید حداقل تعداد سفارش شما از 7000 عدد به بالا باشه تا تولید اون برای شما توجیه اقتصادی داشته باشه و قیمتش به صرفه در بیاد براتون. در نظر داشته باشید در چاپ اختصاصی و سفارشی شما می تونید این روبان ها رو در هر رنگ دیگه ای داشته باشید و یا اینکه به جای 1 رنگ از چاپ 4 رنگ برای تولید روبان های شما استفاده بشه و یا اینکه روبان هایی با عرض های پهن تر داشته باشید.

پس برای سفارش روبان کاغذی کرافت با چاپ طرح دلخواه خودتون حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

0