محصول آماده یا محصول سفارشی؟

محصول آماده یا محصول سفارشی؟

تو این مطلب بهتون توضیح میدم که منظورمون از محصول آماده و محصول سفارشی چیه؛ به طور کلی محصول آماده به محصولی می گیم که ما از قبل اون و تولید کردیم و در بسته بندی های آماده، برای فروش تو وبسایت مون قرار دادیم. اما محصول سفارشی محصولی نیست که در حال حاضر تولید شده و یا موجود باشه؛ محصول سفارشی محصولیه که ما اون و به درخواست شما تولید می کنیم. برای اینکه بهتر متوجه این مطلب بشید توضیح بیشتری میدم بهتون.
چاپ کاغذ کادو سفارشی

قبل از اینکه وارد این بحث بشم که چرا بعضی افراد محصول آماده و بعضی محصول سفارشی و انتخاب میکنن، باید تفاوت بین محصولات آماده و سفارشی و به طور کامل بدونیم. محصولاتی که شما در فروشگاه ما می بینید هیچ کدوم به تعداد اندک و کم تولید نمیشه، مثلا برای تولید پاکت توکا یا پاکت ونیز یا هر محصول دیگری اصلا به صرفه نیست که ما فقط 50 یا 100 عدد از اونا تولید کنیم؛

مقدار تولید باید اونقدری باشه که با توجه به هزینه کاغذ و یا هر مواد اولیه دیگری و دایکات و صحافی و باقی مراحل تولید، قیمت تموم شده هر عدد پاکت در نهایت منطقی و به صرفه باشه. برای همینه که اکثر محصولات باید حداقل 1000 عدد و یا بیشتر ازشون تولید بشه. از طرف دیگه برای اینکه این محصولات مصرف عمومی داشته باشه و همه بتونن ازشون استفاده کنن، یا این محصولات به صورت بدون چاپ و خام تولید شدن و یا اینکه روی اونها عبارت هایی عمومی چاپ کردیم تا مورد استفاده هر نوع فعالیتی قرار بگیره.

چرا محصول آماده؟

چند دلیل وجود داره برای اینکه چرا افراد محصولات آماده ما رو سفارش میدن:

  • بعضی از مشاغل هستن که تازه شروع به فعالیت کردن و هنوز اونقدر مشتری ندارن؛ همچنین هنوز تصوری از اینکه چه وقت مشتری هاشون بیشتر میشه هم ندارن و عنوان میکنن که 500 یا 1000 عدد از محصول براشون زیاده. این افراد میتونن به جای اینکه مثلا 100 متر روبان پارچه ای داشته باشن، بسته 10 متری اون و از فروشگاه آرتینگ تهیه کنن.
  • یک سری از محصولات ما مثل استیکرهای شیشه ای برای هر مناسبتی می تونه مورد استفاده قرار بگیره و لزوما شما نباید صاحب یک برند یا فعالیتی باشید تا ازش استفاده کنید. شما می تونید این محصول و تهیه کنید و برای بسته بندی انواع کادو و هدایاتون ازش استفاده کنید.
  • بعضی ها برای اینکه هزینه زیادی برای چاپ بسته بندی های خودشون پرداخت نکنن، ترجیح میدن که بسته بندی های بدون چاپ تهیه کنن و لوگو یا برند خودشون و به صورت برچسب و یا مُهر بر روی اون حک کنن. برای همین محصولات آماده ما کاملا مناسب اونهاست.
  • مورد بعد سرعت دستیابی به این ملزومات هست. گاهی وقت ها پیش میاد که شما برای پروژه ای احتیاج به تعدادی از این محصولات دارید و فرصت ندارید تا منتظر بمونید که ما اون و براتون تولید کنیم. بنابراین بهترین انتخاب اینه که از بین محصولات آماده ما سفارش تون و ثبت کنید.
پاکت کرافت مربع ارغوان
پک یادداشت سفارشی

چرا محصول سفارشی؟

اما در اینجا می رسیم به این سوال که محصولات سفارشی مناسب چه کسانی هست. اگه شما جز اون دسته از افرادی هستین که به تعداد زیاد از هر کدوم محصولات ما احتیاج دارین، دیگه به نفع شماست تا به صورت سفارشی برای شما اون محصول و تولید کنیم. مجددا تاکید می کنم که محصولات سفارشی و فقط برای کسانی تولید می کنیم که به تعداد بالا از محصول مورد نیازشون باشه. اینکه منظورمون از تعداد بالا چند عدد هست بستگی به اون محصول داره. در این مورد می تونید با ما تماس بگیرید.

وقتی محصولی صرفا به سفارش شما تولید میشه، هزینه تموم شده هر واحد محصول برای شما ارزون تر در میاد. مزیت بعدی محصولات سفارشی اینه که با برند، لوگو و مشخصات خودتون اون محصول و چاپ و تولید می کنیم. این امکان وجود داره که هر کدوم از محصولات مثل استیکرها، پاکت ها و … با لوگو خودتون تولید بشه. همچنین تو این حالت ما می تونیم محصول و با جنس مورد علاقه خودتون تولید کنیم؛ مثلا امکان داره کسی کاغذ کرافت و بپسنده ولی شخص دیگری کاغذ تحریر و یا گلاسه.

به غیر از مواردی که در بالا عنوان کردم، ممکنه شما به محصولی احتیاج داشته باشین که در بین محصولات ما مشاهده نمی کنین؛ در این شرایط با ما تماس می گیرید و درباره اون محصول از شما اطلاعات می گیریم. پس از کارشناسی و بررسی قیمت تولید اون محصول و اعلام به شما و سپس انجام توافقات اولیه، محصول برای شما طراحی و سپس تولید میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

0