درباره پاکت کرافت افرا بیشتر بدانیم

درباره پاکت کرافت افرا بیشتر بدانیم

در این مطلب قصد داریم به معرفی پاکت کرافت افرا، اولین محصول تولید شده در گروه آرتینگ بپردازیم. این پاکت های نامه از جنس کاغذ کرافت 120 گرم تولید شده و در صحافی اون به جای چسب مایع صحافی، از چسب های نواری دوطرفه استفاده شده.
قالب پاکت کرافت افرا

پاکت کرافت افرا یکی از محصولات لوکس مجموعه ما به حساب می آید که برای طراحی، تولید و همچنین بسته بندی آن وقت زیادی صرف کردیم. اول از همه درباره قالب این پاکت بگوییم، که در طراحی آن سعی شده در عین سادگی یک فرم کلاسیک به محصول داده شود. مهم ترین مرحله در تولید یک محصول باکیفیت، می تواند مرحله طراحی آن باشد؛ چرا که در این مرحله مشخص می کنید قرار است محصول تان به چه شکل و شمایلی به دست مصرف کننده برسد.

جنس پاکت های افرا، از کاغذ کرافت 120 گرم می باشد؛ چرا که هدف این بوده تا جنس کاغذ نه آن قدری نازک باشد که پاکت ها چروک شود و نه آن قدری ضخیم که ماهیت و کاربرد خود را از دست دهد. همچنین از کاغذ کرافت باکیفیت موجود در بازار ایران استفاده شده است. بعد از اینکه فرم و قالب پاکت را طراحی نمودیم، وارد مرحله دایکات یا قالب زنی می شویم. البته اگر قرار بود محصول ما با چاپ همراه باشد بعد از چاپ به این مرحله می رسیدیم. ما مخالف 100 درصد وجود هر نوع سوسه در محصول نهایی هستیم.

اگر نمی دانید سوسه چیست باید بگوییم که به برجستگی های کاغذی در لبه های محصول کاغذی، سوسه می گویند. از دلایل ایجاد آن می توان به عدم دقت در ساخت قالب و یا دقت و مهارت پایین شخصی که کار قالب زنی را انجام می دهد، نام برد.

برای جلوگیری از ایجاد سوسه، ابتدا در مرحله ساخت قالب دقت و نظارت لازم صورت می گیرد، تا تیغه های قالب دقیقا مماس در کنار هم قرار گیرد. عامل دیگری که در جلوگیری از ایجاد سوسه دخیل است، استفاده از روش درست قالب زنی این پاکت هاست. پاکت کرافت افرا به وسیله دستگاه دایکات فکی و توسط شخص مسلط به این دستگاه قالب زنی شده تا ایجاد سوسه در لبه های پاکت به صفر برسد.

استفاده از چسب نواری دوطرفه در تولید پاکت

بعد از اینکه پاکت ها قالب خورد و پوشال برداری شد، باید صحافی و یا چسب زنی گردد. معمولا استفاده از چسب های صحافی باعث خیس شدن کاغذ و چین خوردن محل های چسب کاری شده روی پاکت می شود. جهت جلوگیری از این موضوع و حفظ کیفیت پاکت کرافت، تمام پاکت های افرا به وسیله چسب های نواری دوطرفه چسب زنی می شود. اگرچه این موضوع زمان آماده کردن پاکت نهایی و قیمت تموم شده آن را افزایش می دهد، ولی اولویت اول ما در تولید این محصول حفظ کیفیت و تولید یک محصول بی نقص بوده است.

متاسفانه قوانین کپی رایت و حفظ حقوق تولیدکنندگان در کشور ما رعایت نمی شود؛ از این رو جهت اطمینان از اصالت این محصول، پاکت کرافت افرا به همراه هولوگرام منقش به لوگو آرتینگ عرضه می گردد، تا شاید از این طریق، سوء استفاده های احتمالی از کپی این محصول را به حداقل برسانیم. همچنین قبل از تولید این پاکت، اولین موضوعی که به آن پرداختیم، نوع بسته بندی بود. هر بسته پاکت افرا شامل ۲۵ عدد پاکت می باشد که درون بسته های سلفون قرار گرفته و توسط لیبل پلمپ شده است.

هولوگرام منقش به لوگو گروه آرتینگ

چطور پاکت کرافت افرا را شخصی سازی کنیم؟

در پایان مطلب، چند نمونه از این پاکت ها را که به شکل های مختلف شخصی سازی شده به شما نشان می دهیم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. شما برای شخصی سازی این محصول از روش های مختلفی می توانید بهره ببرید؛ مثلا می توانید نام و یا لوگو مجموعه خود را به صورت لیبل و یا برچسب روی پشت پاکت و یا درب آن بچسبانید. یک روش دیگر این است که با استفاده از مُهر طرح تان را روی پاکت حک کنید. بعضی از دوستان هنرمند و خوش ذوق هم با هنر دست خود طرح هایی را بر روی پاکت نقاشی می کنند. البته ما بر روی این پاکت ها چاپ هم انجام می دهیم؛ به شرطی که شما حداقل 1000 عدد سفارش داشته باشید تا ما این محصول را به همراه طرح شما چاپ و تولید نماییم. این تصاویر فقط چند نمونه هستند. حتما شما می توانید با ذوق و سلیقه خودتان نمونه های جذاب تری درست کنید.

اتیکت درون تصویر، اتیکت کرافت آبان می باشد که در فروشگاه آرتینگ می توانید تهیه کنید.

جهت سفارش استیکر طلایی سفارشی، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

0