انواع کارت آویز در مجموعه آرتینگ

کاربردهای کارت آویز برای هر صنف و کسب و کاری متفاوت از دیگری ست. بعضی از آن برای تزیین و بعضی برای درج قیمت محصولات استفاده می کنند.

مانند اکثر محصولات تولیدی توسط ما، کارت آویز را هم به صورت عمومی و هم سفارشی تولید می کنیم. اگر تصمیم دارید که برند و یا لوگو شما را بر روی آن چاپ کنیم، باید آن را به صورت سفارشی برای شما تولید کنیم؛ چرا که کلیه محصولات عمومی ما یا بدون چاپ هستند و یا دارای طرح های عمومی و همه پسند می باشند.

برای تولید کارت آویز سفارشی باید پروسه زیر انجام گردد:

  1. جنس آن را از بین کاغذهای مختلف انتخاب می کنیم. البته این مورد به تعداد تولید آویزها بستگی دارد و باید قبل از سفارش با ما مشورت کنید.
  2. پس از انتخاب قالب اتیکت و دریافت پیش پرداخت از شما، باید فایل اصلی لوگو را برای ما ارسال کنید.
    البته اگر هنوز لوگو ندارید و یا لوگو دارید ولی فایل اصلی آن را ندارید، این کار را با پرداخت هزینه بیشتر برای شما انجام می دهیم.
  3. پس از تایید طرح توسط شما، آن را چاپ می کنیم.
  4. کارت های چاپ شده باید به شکل قالبی که انتخاب کرده اید دایکات گردد یا به عبارت ساده تر برش بخورد. انواع قالب های کارت آویز مجموعه آرتینگ را در پایین این مطلب مشاهده می کنید.
  5. در نهایت پس از بسته بندی و تسویه کامل، سفارش را به شما تحویل می دهیم.

قبل از اینکه به معرفی قالب های کارت آویز مجموعه آرتینگ بپردازیم، باید این نکته را خاطر نشان سازیم که این قالب ها، فعلا قالب های موجود در مجموعه ما می باشد که می توانیم بدون دریافت هزینه طراحی و ساخت قالب از آنها برای تولید کارت آویز سفارشی شما استفاده کنیم. این به این معنی نیست که فقط می توانیم همین اتیکت ها را برای شما تولید کنیم، بلکه شما می توانید با پرداخت هزینه طراحی و ساخت قالب هر نوع اتیکت و یا کارت آویز را از ما بخواهید که تولید کنیم.

قالب های کارت آویز

اتیکت نوین
اتیکت خرداد
اتیکت کاج
اتیکت سرو
اتیکت رعنا
اتیکت مهتاب
اتیکت مهتاب
اتیکت آوا
اتیکت آبان
اتیکت دونات
اتیکت یادگار
اتیکت رویا
اتیکت آونگ

البته لیست بالا به طور مرتب بروزرسانی می گردد و به محض اضافه شدن یک قالب جدید، در این قسمت نشان داده می شود. جهت سفارش کارت آویز های عمومی به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید ولی اگر تصمیم دارید که این اتیکت ها را به همراه چاپ لوگو و مشخصات خود داشته باشید کافی است در واتساپ به ما پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

0